Algunes persones opinem que la vida sense música no té pràcticament sentit, o més aviat ens sembla que les experiències perden intensitat si no s'acompanyen d'una bona banda sonora. Em proposo amb aquest bloc buscar aquesta banda sonora "ideal" per a cada moment. Com a la pel.lícula "High fidelity" he buscat les cinc cançons més adequades per a cada situació. Tenint en compte la meva dificultat genètica per a resumir i simplificar, i les meravelles musicals existents, en alguns casos no n'he tingut prou amb cinc, així que algunes situacions gaudiran d'una major varietat musical. Molt millor per a nosaltres, doncs. Aviso que el criteri és purament personal. Sóc una devoradora de música, no una experta musical, i si alguna cançó em ve de gust la posaré, encara que estigui desfassada, que sigui nyonya o que la gran majoria l'esborraria del planeta, així que: BENVINGUTS I BENVINGUDES AL MEU UNIVERS MUSICAL PARTICULAR!! S'accepten i agraeixen tot tipus de comentaris, crítiques, suggeriments i aplaudiments.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada